eftersom jag inte har några läsare kvar så kan jag gnälla lite utan att nån vet!

vissa saker kan jag störa mig så mycket på ! som tex

Föräldrar som vabbar för ett barn samtidigt,
Folk som gör allt för sin egen vinnings skull

Folk som kan gå genom eld och vatten för att fuska sig till reslutat
Folk som bara ser sig själv och skiter fullständigt i andra

Folk som snor saker och sen dessutom tycker att det är ok
Folk som är falska men försöker att få en och tro att dom är på samma sida som en annan för att vinna information

Folk som inte fattar att det är nog!
Folk som inte är chef fullt ut!

och tro mej dom här personerna finns omkring dig!!

Nä ge noblepriset till ärliga människor!


det var allt//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0