kalasande helg!


Helgen har varit ett enda stort kalas,
fredagen jobbade jag kväll vilket innebar att jag kom hem strax efter 20.00,
tittade på Let´s dance och jublade när Willy äntligen fick åka hem!

Lördagen började jag med att få frukost på säng av agnes, sen skjutsade jag henne till täget för hon skulle till Gävle och träffa en kompis- nästa gång jag träffade agnes var på söndagkväll då jag hämtade henne i Njutånger! Hon kan vara på turne hon! jag var hemma på lördagen drack kaffe och läste tidningen i växthuset och njöt i fulla drag av det fina vädret! Chefen kom hem från jobbet och vi tog en promenad med Zingo i det härliga vädret.

Söndagen tog jag det lugnt på morgonen sen tog jag en promena med Zingo och fick ett samtal från pappa att dom var på väg till Anders, min bästa farbror som fyllde 50år, herregud va tiden går fort!
Där träffade jag mina andra farbröder med familjer så det vart en trevlig förmiddag, med rostbiff och potatissallad sen kaffe och tårta, mätt i magen drog jag vidare för att svänga in på barnens hus och köpa present till goa Jasmine som fyllde 4 år, jag är moster till den lilltjejen, åkte dit och firade henne och fick leka lite med prylarna till dockskåpet som jag köpt, men hann med lite skitprat med anette från jobbet med en trevlig eftermiddag, sen och hämta agnes som sagt för att sen komma hem vid halv 8, Tack alla inblandade för en givande helg!

Idag var det kvällsjobb igen och det gick såå där! 1:10! det suger men nya friska tag i morgon!
Tjofitiball på den här dagen !

//Myran

Kommentarer
Postat av: An1

Uppdatering IGEN, tur jag inte slutat hoppas på denna blogg!! ;o)

2010-03-23 @ 09:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0