Aktiviteten är inte på topp minsann



Kan ju inte direkt skryta med att jag är den mest aktiva här på bloggen, men tycker att det är jättetråkigt att se samma bild samma text varje gång som jag går in och kollar läget, så jag tänkte uppdatera lite vad som har hänt sen sist :

Har varit och firat Felicia som fyllt 11 år och det är inte klokt vad tiden går fort, kommer ihåg när Anna skulle åka in på BB och föda henne och vi skulle se till Kevin under tiden, hon skulle minsann knyta skorna innan hon åkte trots att hon inte nådde ner till fötterna, och nu helt plötsligt så är hon 11 år! Galet.
Hennes storebror har fyllt 14 häromdagen och då kunde inte jag och chefen vara med för vi var förkyld, så typiskt när alla barnen var samlade och vi har lyckats fått ihop 10 st nu, BRA gjort av oss och vilka fina barn vi har... *nöjd*. Allt från snart 21år till alldeles nyfödd i februari i år. Blandad kompott fast flest tjejer det är bara 3 killar. Jag önskade att min mamma har fått varit med och sett dom alla. :(

Chefen fyller jämt i år och till honom har vi köpt en traktor, ja han har ju bestämt själv vilken sort så klart för det har jag ingen aning om vad det skulle vara, han hittade en på nära håll så det var ju bra!

har tagit mej en rikitg funderare ang jobbet och har kommit till en lösning så jag hoppas att det kommer att bli bra, vi ska ha en planeringsdag på lördag så den har jag förväntningar på så klart!

Ja sen är det ju som vanligt jobb, hem pyssla och som ni alla vet så är våren på ingång! Det gillas!

//Over and out!

//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0