så har påsken varit!

vad har hänt sedan sist då?

Jo det har varit påsk, på skärtorsdagen jobbade jag till 15 :00 mötte upp agnes och chefen för att handla lite, sen hem göra tacos vila på maten (läs sova en stund).. Agnes hade några tjejer här innnan dom begav sig till stan för G-fest, jag hämtade upp dom 10 i 3 på natten, snäll mamma.

På LÅÅÅngfredagen klev jag upp i tid och städade av lite och bakade muffins för att sedan få min syster med sina två minsta gullungar på besök, mycket trevligt och vi pratade och fikade, Emilia den lilla spjuver´n, hon var mest med agnes, sen kom chefen hem vi var på en promenad och sen lagade lite påskmiddag, gott gott. kvällen tillbrigades vid tv:n med guitar hero, jag är inte så bra på det men har ialla fall försökt att avancera till medium, går sådär :) Mycket trevlig dag/kväll.

lördagen så var vi på en promenad och käkade sen skjutsade jag agnes och julia till bussen för dom skulle till stan och kolla läget, chefen kollade lite på tv och jag var i verkstan och gjorde bla 11 par örhängen, finns på www.blingbling.dinstudio.se .

Söndagen förflöt i ganska lugnt tempo och det blev ialla fall en hel del tvätt stryken, skönt att få det gjort och chefen blir så glad  av en full back med kallingar och egna strumpor. gjorde inget speciellt.

måndagen så ringde min kära pappa och frågade om vi var hemma och han och nina kom förbi på en fika senare, det var då det väcktes en ny ide vad det gäller vårat kök, det börjar ju närma sig att det snart är dax och börja... ska bli så kul och framför allt va fint det kommer att bli! lyckades prata med chefen och han tyckte idén var bra men det kommer att innebära mer jobb...

Så hade hela påsken förflutit och det var dax att börja ladda för jobb igen..
sammantaget var det GÖRSKÖNT med långledigt!.

jag har köpt en litenliten dator, bloggdator eller notebook den är så gullig men lite svåra att skriva på, men jag lär mej nog, ska ha den främst till att lägga in smycken på och kunna ha den med i verkstan när jag behöver gå tillbaka och titta vad jag gjort förut  osv..

Våren står för dörren, det är vårkänslor på hög nivå både här och där..
That´s all folks

//myran


 

Kommentarer
Postat av: agnes

du kan va snäll, <3

2010-04-13 @ 00:38:02
URL: http://agneslantz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0