veckan som gått...

Ja vad har hänt?? jobbat mån --fredag så klart tisdagen vart det 12 timmar oplanerat men så kan det gå när man inte har full koll.. Jag har haft en hel del beställningar den här veckan så det har smyckats en hel del!

Varit på sjukan och tagit bort stygnen och varit till tatueraren i stan och styrt upp den kommande tatueringen och det kommer att bli inom två veckor, nu gäller det bara att bestämma sig för teckensnitt och plats på kroppen! Men det kommer att bli bra!

I onsdags drog hela familjen, Niklas Malin Magnus in till stan och käka en pubmacka och nån öl slank ner, var hemma efter nio igen det är nice när man ska upp och jobba! Har inte lagt mej före halv elva sen sundsvall brann tror jag (om jag inte haft migrän vill säga) ! Dagen efter så åkte jag Audi till jobbet och det skulle sitta rätt fint med en sån bil vi får se vad det kommer att bli!

Fredagen så drog amanda till borlänge och hälsade på en kompis och agnes hade ett gäng kompisar här hemma men det är ju aldrig några problem för när jag lagt mej så sover jag som en gris! hör det jag inte skall och tvärtom! Lördagen så  hade vi främmande av Maggan helena och lilla söta Thom han är så gullig den lilla, dom beställde lite hals/armband innan dom åkte hem,

på kvällen åkte agnes till en kompis med moppen och hon kom hem rätt tidigt i morse men hon är så bra för att hon meddelar om det händer nåt tex om hon förflyttar sig under kvällen/natten så man vet vart hon är! det tycker jag är kanon samt har man koll ifall det skulle hända nåt!

 idag har vi tagit det lite lugnt men Chefen har kittat fönster och jag har lagat käk och tvättat! i morgon är det dax för jobb igen och då får vi se vad den här veckan har att erbjuda det händer så mycket på denna arbetsplats så man blir lite yr ibland! det kommer och går personal så man vet knappt hur det ligger till! Men i like it! sen är det ju BRA arbetskamrater man har att göra med!
Det gillas =)
Thats all for now!

//Myran 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för dina ord.

Så skoj med en tatuering. Jag har två stycken själv och nu vill jag ha fler... :)

Hoppas din vecka varit kanon och fortsätter så.

Stor kram och godnatt.

2009-09-24 @ 20:59:53
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0