söndag=)

Ja då börjar helgen lida mot sitt slut, men det har varit grymt skönt att vara ledig, stack ju hem vid tretiden på fredagen på jobbet då två "pärlor" ställde upp och var kvar istället för mig. TACK BRUDAR! fredagen var lugn och jag gjorde inte så mycket, chefen lagade mat och dona på =)

På kvällen drog amanda till Niklas och agnes åkte in till marknaden och sen till en kompis hon kom hem vid 05:00 på morgonen... Lördagen var vi in på marknaden och kollade läget, köpte lite smyckesprylar och en braattha jacka! sen var vi hemma och dona lite jag med smycken och chefen kollade lite på tv och vi pratade och umgicks. Brudarna kom hem vid halv 2 men då hade jag tagit en stödvila på soffan.

idag har jag plockat ihop lite och en tjej var hit och hämtade 3 halsband som hon beställt=)

har beställt lite smyckesprylar nu så det kommer att bli lite nytt framöver, det gillas.

I morgon är det dac för jobb ett litet tag till lunch sen har jag ett läkarbesök inbokat......

Fick kallelse till ett till den 25/9 det känns sådär men blir nog bra. Det är mycket läkarbesök nu framöver för mej och andra inom släkten, men vi stöttar varandra så går det bra!

Nä nu ska jag kolla om köttfärsen har tinat! Det vankas Lasagne hos oss idag!

Take care//Myran

 Bästa brudarna ever ♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0