För den delen!

Det drabbar ingen annan än dig själv för det är så patetiskt att kasta skit utifrån bloggen!

Jag skiter i att lösenordsskydda! kan göra det med olika inlägg istället!

Det är bättre för dom läsare som bara läser och inte retar sig på petitesser!!

Så får det bli! återkommer med en rapport från den gångna veckan lite senare i kväll, och för er som undrar så har jag fått svar på mailet, 8 dagar senare, det krävdes sin man för att få ihop alla dessa rader, läsa igenom bloggen för att hitta lite mer skit osv. men mitt svar på det har jag inte fått svar på ännu, MEN det har "bara" gått 6 dagar sedan dess!

//Myran          

Kommentarer
Postat av: agnes

pussssssssss!

2009-09-23 @ 00:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0