söndag igen!

Så har det gått en vecka igen, börjar kommande vecka med att jobba kväll är både på gott och ont men då har man det gjort sedan, kommer nog att bli en rätt jobbig dag känner jag på mej, men det är bara att gilla läget!

Har ialla fall gjort klart alla  mina beställningar så nu har jag slut på smyckespåsar igen, känns lite B att inte kunna leverera i fina påsar, men det är huvudsaken att smycken är klara.

 

http://mcmyranpysslar.blogg.se/ kolla in så får ni se lite nytt, och under kategorier försäker jag nu att lägga in alla smycken på rätt ställe!

idag måste jag ta tag i mitt hus dvs stryka lite tvätta lite plocka ihop, det görs inte av sig själv och särskilt inte när jag lägger tiden på annat, men med tanke på att vi är flera som bor här så hjälps vi ju åt!

Amanda och Niklas har skrivit på kontrakt för en lägenhet i stan så det står inte på förräns dom blir sambo och bor mitt i smeten, DET kommer att kännas konstigt att inte ha henne hemma men det är ju livets gång hon är ju 20 år!

Bye bye //Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0