shopping middag och fiske!

GRATTIS NINA PÅ DIN FÖDELSEDAG OCH TACK FÖR  MIDDAGEN OCH TREVLIGT SÄLLSKAP IGÅR!

Det är så helgen har sett ut!

Fredagen började med att jag åkte buss till jobbet och slutade vid lunch då chefen hämtade upp mej och sedan drog vi vidre mot lite shopping i Gävle, började med biltema och Jula, sen var vi igång. Chefen handlade lite "nyttiga" saker som vi behöver och jag handlade lite sånt som vi kvinnor/tjejer behöver,var in på en butik som säljer smyckesdelar och det ärbra ställen det! sen var vi till Valbo och besökte ikea för lite värmeljus och tillbehör köpte jättefin present till pappa och Nina som fyllt/fyller år idag. Vi åt på vägen ner på tönnebro, fikade på ikea och avslutade med en kokt med mos och räksallad innan vi åkte hem. kom hem efter 20:00 och sen vart det inte många knop för mig, värre var det för chefen som skulle hämta agnes vid bussen 10 över tre på natten!

Lördagen började med att vi löste melodikrysset och fikade i sängen, HÄRLIGA lördag! sen gjorde vi lite nödvändiga saker innan vi åkte till Pappa och Nina på middag och vilken mat, dom kan det där med att laga god mat dom! Satt där vid deras köksbord länge och väl och pratade och hade det riktigt mysigt. Sen var vi och hämtade Niklas som varit och spelat handboll sen åkte vi hemåt.

Brudarna och Niklas åkte och hämtade en kompis till agnes som skulle sova hos henne, chefen och jag kollade lite på tv.

Idag har vi städat undan på gården och gjort höst/vinter, sen avslutade vi med att åka och flugfiska för sista gången i år, kallt var det så jag avbröt och plockade en kasse svamp istället. Fick ett telefonsamtal som inte var det roligaste men man undrar vad det är som händer i den lilla staden som jag jobbar i, en av mina vänner har mist sin son i helgen....Våra tankar finns hos er.

har ialla fall lagat lasagne och tagit en stödvila för att orka med veckans arbete, måste läsa klart boken "vem snodde osten" innan det är dax att jobba med! Men jag börjar kl 10 i morgon så det löser sig nog!

Det var en helg det! //Myran
 "kärlek" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0