onsdag igen, och leverans av 20 matdosor!



Amanda packar för fullt och bara väntar på att dom skall få flytta, Melwin provar flyttlådan och tror väl att han ska få följa, men NÅN ordning får det vara! Brudarna har städat på hallen och kört möbler mm till soptippen så nu är det bra nog tomt där uppe! BRA GJORT TJEJER!

jobbet går bra ny strategi är på gång=) det är möten så man knappt hinner med att se personalen mindre prata med dom, men i morgon bör det bli bättre!

Igår vart jag moster till en liten kille, GRATTIS ANNA OCH HENRIK!

idag har jag nog gjort det jobbigaste på länge! en av mina vänner miste ju sin son i helgen, har funderat vad jag kan göra för honom och familjen(han  har två barn till). Så jag kontaktade en gammal skolkompis som har en restaurang och beställde 20 frysta matdosor, för är det nåt man glömmer i sorgen så är det att ÄTA! sen åkte jag dit med dom och hade en tanke på att "bara" ställa dom på bron men gick till slut upp, JOBBIGT men nödvändigt. Åh va glad dom vart =)

Bättre än blommor för det kan jag upplysa om florist som jag är "Att inte kan du äta vissna blommor"

På kvällen idag har jag gjort lite smycken kollat på bonde söker fru och GUD va pinsam dom är en del! det var allt för ikväll!

Godnatt! //Myran


Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis på födelsedagen.

Vilket stort hjärta du har. Precis som du gjorde ska man göra, visa dig och finnas!

Kram

2009-10-17 @ 20:20:55
URL: http://magganlagerqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0