1 oktober 2009 -3.1 grader =(

OGILLA!

IDAG FYLLER MINA ÄLSKADE PAPPA ÅR ♥ GRATTIS TILL DEJ .

jag har ju ringt och pratat med honom, vi skall träffas nästa vecka det får ju inte "krocka"!

Då får vi väl fira oss alla tre på en gång. Dagen på jobbet har varit ganska lugn på flera vis, skönt efter gårdagens monsterpass 8-19.30... Sen hem och lite "turbulent kväll" skulle jag vilja påstå där chefen och agnes fick rycka ut och åka till Uppsala, det blir så ibland, nu gick det bra trots att det kändes JÄTTEjobbigt i från början och typiskt förståss när man var trött som ett as och knappt orkar med sig själv, ja då behövs man, DÅ är det bra med STORA barn! ♥på dom.

Dagen idag har varit ganska lugn på jobbet, skönt att det snart är helg så man får ladda om igen. Har varit till tatueringen och pratat "teckensnitt" så nu är det klart vad det blir! Få se om det kommer upp en bild sedan det är ju precis en vecka kvar! NICE det, beställde även piercingtid till Agnes "hon kan vara tuff". Lunchade med Pernilla och det är så skönt med jobbarkompisar som man bara kan vara med utan "krusiduller" såna gillas=).

Sen när jag kommer hem så har jag fått en av mina beställningar som jag gjort den här veckan hoppas dom andra två kommer i morgon för det är lite att stå i nu med smyckena, leverade ett idag till en kille och det var KÄRLEK på hög nivå! Tänk att få den påsen med halsband och den texten..

Ja nu är det korv och pommes som gäller lite vila, kolla på idol med ett öga, en kortis med hunden och lite halsbandspyssel. Ha en fortsatt härlig torsdag gott folk!

Kärlek till er♥//Myran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0