så har det blivit söndag igen!

så har det gått en helg igen, fredagen var vi hemma hela familjen och kollade på idol och tog det lugnt, rätt skönt efter en arbetsvecka. Julia kom och höll agnes sällskap och hur länge dom var vaken vet dom bäst själv.

Lördagen så tog jag sovmorgon och sen gjorde mej klar för att åka till stan och handla lite det gapade tomt i kylskåpet, passade på att hälsa på Amanda innan och kollade in deras nya soffa, den var verkligen jättefin. Sen följde hon med mig och handlade lite, kul att få lite sällskap och det gäller ju att passa på att ses. Sen när jag kom hem så tog jag tag i strykningen och gjorde det klart, på kvällen så var vi över till grannen på lite mat och vin , alltid lika trevligt.

idag har jag kollat på filmen "män som hatar kvinnor" verkligen sevärd film, sen hämtade jag agnes var på promenad med Zingo och sen lagade jag god mat till oss två. Sen har jag gjort lite smycken och lagt upp på bloggen samt skickat en felanmälan på agnes mobil  som vi skall skicka för lagning i morgon.

I morgon är det ny arbetsdag och på tisdag är det dax för tatuering om det inte blir nåt annat!

That´s all// Myran

Är du nöjd nu Anette?


Kommentarer
Postat av: An1

Faan vad najs, äntligen lite inblick i ditt liv igen.... ;o)



Nu är det ordning på torpet!!



=))

2009-11-21 @ 11:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0