STORljugar´n!

jag har ljugit för mina allra bästa vänner idag!

Att jag behövde träffa dom på en lunch idag, dom ställde snällt upp förståss och var nervös för vad jag hade på hjärtat! Naturligtvis trodde dom det var skilsmässa eller nåt liknande på gång!

Den stora hemligheten var ju att LELLE var hemma och det var bara jag som visste och det skulle bli en överraskning. Stackrarna hade suttit där och väntat och funderat VAD jag hade på hjärtat...

Och sen kom vi gissa om ögonen vart som tefat på brudarna och jag var förlåten i ett nafs.. Men va skönt det är att veta att dom ställer upp trots att dom är ledig /eller har jäkligt fullt upp på jobbet!

det var återvändardagarna i stan, vilket innebär att varenda människa går man ur hus för att kolla läget om det är nån man känner som är ute! Vilket resulterade i att när jag skulle åka hem var det en riktig IDIOT som parkerat så nära mej så jag inte kom ut!!! Funderade ett tag på att backa in i AUDIJÄV..N för att komma hem, men jag sansade mej och satt kvar ett tag till hon kom för det var en HON!!! men då var jag så ARG så jag bestämde mej för att inte säga något för såna gånger blir det lätt att jag säger lite VÄL mycket..

Väl hemma så läste jag ut boken pratade lite med brudarna och nu är amanda på väg till stockholm, hon tittar in hos farmor ikväll sen i morgon ska hon till en kompis och sen blir det väl party tänker jag. Agnes och Julia drar väl i väg och grillar/chillar som vanligt och chefen och jag får rå om varandra ....

Tack brudar för att ni än en gång visat att man kan lita på er.., //Myran


Kommentarer
Postat av: vivan

Det kallas för vita lögner!

trevlig lördagskväll!

Kramen!

2009-05-23 @ 16:59:05
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0