skogsmullevandring!



Chefen och jag har varit och hälsat på Stig!
Vi var ute på promenad, den här vägen har vi gått OTROLIGT många gånger med tanke på att vi bott här i 24 år snart!

Många gånger har vi sagt att vi skall gå den här stigen som är ett naturreservat(läs bara skog)..
Idag då var det dax... som ni ser så väller det ut vitsippor och är lite trollikt.
ån rinner ju där och det var väldigt lågt med vatten och en massa skräp däri.
Sen kan vi säga så här att det är väl inte den mest trafikerade stigen i byn... Rätt som det var då var den borta.
men har man chefen med så är det lugnt han är som en gående kompass, jag har aldrig fattat hur en sån fungerar men chefen han har jag koll på. Någon hade tröttnat på cykelhjälmen så dom lämnade den lite smart i den välbesökta skogen.. Rätt som det var så var vi framme där stigen slutade och det var en fröjd med asfalt igen.

Jobbet dårå, fick en massa cred för jobbet jag gjorde igår.. kul som bara den lite genant då det var en av de tyngre gardet som hade fått nys om min insats och TACKADE lilla mej (1,57½ cm) för det och herregud va jobbigt det blev helt plötsligt fast det är klart  glad vart jag, sen kämpar vi järnet för en annan kollega som skall ha sin plats, det är konstigt ÖVERALLT är jag med och tycker.... Jag har ju mitt eget men lägga mej i det är jag för jäkla bra på!!

Fortsättning på det följer i morgon än har vi inte sagt sista ordet, det vore GRYMT om hon fick den tjänsten..
Sen har jag en annan tjej som jag skall snacka med i morgon som också behöver lite skjuts i rätt riktning, tillhör hon mitt team?? Nix, men jag ställer upp!

Med andra ord en BRA förresten JÄTTEBRA dag @ work!!!

"Måste avsluta med finaste sms:et jag fick idag!
Tack Cia för att du är en sån bra vän, det finns inte många som du"

Det är DÅ man blir glad!

´"It´s got to be perfect" //Myran
DET ÄR LYSANDE!!

Kommentarer
Postat av: sofia

du är en strålande människa, verkligen underbar och driftig. Vi är många som ser upp till dig

2009-05-15 @ 11:01:32
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0