så har det gått några dagar igen!

Men herregud va tiden går fort när man har roligt!

söndagen bjöd på vackert väder, så chefen och jag klädde oss för att ta en tur med Maraudern, vi gjorde ett stopp i söderhamn för chefen skulle in på ÖB och kolla läget,jag stannade utanför och kollade läget. Hejade på bekanta (Herr Malmberg) och bara var... en kvinna gick förbi och vände om mot mej igen, - Frågade vart jag köpt mina hojkläder... ? Antar att hon tyckte jag hade en snygg jacka  men ialla fall pratade vi lite grann och jag gav henne lite tips om olika märken och vad hon  skulle tänka på osv  (jag har ju jobbat i branchen) men sen kom jag på att min skinnställ som är några kilon för litet kanske skulle passa henne.. :)
 
Så vi kom överens om att jag skulle ta med det till jobbet och ringa henne.. Sagt och gjort på måndagen hämtade hon det och provade, idag kom hon med pengarna!!! Men är det inte bra att man kan tjäna på att vänta utanför en affär ibland?? Annars har det väl inte hänt nåt av allmänt intresse...

Håller ialla fall på att bakar thekakor igen, dom vart goda och går åt som smör, nu kommer Niklas ikväll han tror väl att jag är värsta bakmamman, för sist han var här så bakade jag också. Får ta ur han det på en gång...

Over and out// Myran

Kommentarer
Postat av: Malin

Man bugar och tackar...jaa det är ju så himla skoj att pyssla!!! Älskar det!! Ha en fin kväll! Kramiz M

2009-05-06 @ 19:02:49
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Mallan

Haha, vad roligt Cia. Står utanför o väntar o så plötsligt kränger du mc-kläder :)

Bra gjort det!

Kram till dig

2009-05-06 @ 21:43:01
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Maria

God morgon :-)



Bakmamma är väl inte helt fel att vara :-)

Gott med tekakor..



Ha en fin dag !

Kram

2009-05-07 @ 10:15:53
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0