Order från Mallan!

Jag har varit usel på att blogga! Men frågan är ju om det är så mång som bryr sig??
Ja inte vet jag och inte vet jag om jag bryr mej heller. !

Men här kommer en resumé sedan sist!
Lördagen spenderades ute med att måla på växthuset lite tjära, två sidor och bron fick sej en omgång.  De sidor som blir värst drabbade först! Problemet är ju att det ligger i Söderläge=JÄTTEVARMT hela sommaren ;) lite väl varmt i bland.

Efter målning och matlagning så vart det nån pilsner, sen skulle amanda till stan och hämta brudar, så chefen och jag följde med och kolla lite fina bilar på cruisingen, det vart lite kallt så vi gick in på Bockarna och värmde oss med några öl, vi vart kvar där och lyssna några låtar på ett band som spelade sen åkte vi hemöver för Amanda skulle jobba dagen efter.

söndagen chillades mest, vi beställde pizza/kebab och chefen och jag var och flugfiskade, chefen fick fisk och jag vart utan IGEN::: ;(( vi gjorde inga mera ansträngningar den dagen. Thumbnail

Måndagen var det arbete på schemat, gick ju bra har fått två jättebra medarbetare som skall jobba som trainee under sommaren, kommer bli kanoon det! Syrran är ledig denna vecka och en annan arb kamrat är sjukskriven i minst en månad framåt, tråkigt!

Tisdagen har varit en dag med MÖTEN på agendan behövligt men jobbigt, kände av huvudvärken på vägen hem så det var till att käka lite sen ta en stödvila på maten, chefen drog i väg och fiskade, agnes bakade sockerkaka sen drog hon en sväng på moppen... Amanda kom hem, åkte i söndags till kärleken och kom hem i kväll efter att hon jobbat, strax efter kom hennes kärlek hit...

Onsdagen är sista arbetsdagen denna vecka och det skall bli SÅ SKÖNT!!! Thumbnail

Ja det var det enda som jag hade att förtälja //Myran

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tur att man blir uppdaterad!

Ha det så bra, skönt med sista arb.dagen imorgon!

Kram kram

2009-05-19 @ 22:09:00
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Det va inte så illa det,ni verkar ha ett behagligt liv vart ni nu bor,flugfiska och dricka öl är livskvalite tycker jag och att ha växthus förstås,ha en bra dag.

2009-05-20 @ 10:02:22
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Mallan

Men braaaa Cia, äntligen uppdatering :)

Växthuset ser ju för mysigt ut!

Ha en härlig ledighet. Jag är oxå ledig på fredag.

Jäsigt det!

Kram till dig snygga Cia

2009-05-20 @ 19:48:29
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: sofia

klart vi bryr oss om du inte skriver, så det var på tiden;)



svar: ja bilen är grym, känslan att åka i den är grymmare, jisses vad det killar i magen när 576HK dundrar iväg:D wee

2009-05-21 @ 09:18:02
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0