jaha då var måndagen snart över!

Gårdagen spenderades ju med Agnes på Valbo köpcentrum, det var ikea länge och väl fram och tillbaka, gick vi och tittade handlade och skrattade, det vart lite allmänt som man "behöver" som tex nya tallrikar, kaffemuggar och glas, nya sittdynor till hallen, lampor till vardagsrummet, badlakan mm mm sen vart lite klädinköp också.

Vi passade på att äta när vi var på ikea, god mat till BRA pris!

På vägen hem så somnade agnes som en stock och sov ett tag..

Väl hemma så tog jag det lugnt(agnes drog iväg på fotbollsmatch) och sen kollade jag hockeyn mellan canada och Ryssland, ja ni vet väl hur den slutade...

I morse var det dax att jobba igen, på väg till jobbet funderade jag om jag ev jobbade kväll i dag...
Men ringde till Eva för att kolla om hon hade koll.. Det hade hon inte.. Men när jag kom fram så var det hon som jobbade men hon hade ingen barnvakt så jag tog hennes kväll istället, 08--19:15 är ju lite jobbigt men jag hade massor att göra så det flöt på!

nu jobbar hon min lördag istället, DET ÄR NICE!! TACK SNÄLLA SNÄLLA EVA !!!
Chefen har varit och träffat Mattias Drugge ikväll och för er som inte vet vem det är så är det en riktig FISKEGURU!
Inom flugfiske så klart...Vi har sen varit på promenad så jag vet allt om det nu!

Gäller att dela med sig...

Nä nu skall jag kolla lite på tv..

God natt//MyranLJUVLIG serieKVOT diskställ

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för en trevlig dag mami!

2009-05-11 @ 22:53:06
Postat av: Malin

jaa, ärlighet varar längst!! Jag började ju röka när jag var tretton... visserligen slutatde jag också för ca 10 år sedan.,.. men så ärlig var inte jag kan jag säga! Kramiz M

2009-05-12 @ 15:02:42
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Tur du jobbade åt henne,bättre va ledig lördag.

2009-05-12 @ 18:27:31
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0