inivigning !

Av nya dojjorna har det varit i kväll när vi var på föreställningen som agnes var med i!

DEN VAR SÅ BRA! Herregud va dom dansade och sjöng! Man är stolt som mamma !

Pappa och Nina, och Niklas var också med och vi var överens att det var KANON!
Vi tog lotter och jag vann ett badlakan, det behövdes!

Sen hem och agens styrde om lite kläder sen skjutsade jag henne ner till badplatsen, (ja hon skulle ju inte bada om ni tror det) utan där samlas ungdomarna och spelar vid elden och umgås(typ hånglar eller nåt ) vad vet jag??

Och jag tror ínte jag vill veta heller, jag ska ialla fall hämta henne och Julia sedan dom skulle visst sova här och vem vet om det blir flera??

I morgon skall agnes och jag ta en sväng till valbo och se vad Ikea har att erbjuda!
Det blir nice det!

That´s all //Myran


Kommentarer
Postat av: Lillan

Morning! IKEA är fiffiga saker det:))

2009-05-10 @ 06:38:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Kul du kommer fortsätta hälsa på trotts att jag trätt fram men är nog med ca 20 gånger innan här och var,ha en bra söndag

2009-05-10 @ 08:14:03
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0