i´ts raining!

Man är ledig från jobbet.. och vad är det för väder det bjuds på?? REGN äré shysst det??

Gårdagen spenderades med chefen och vi var och  FLUGFISKADE! tro på fan, det var bra med vak när vi kom upp och snabbt som bara den monterades flugspöet och på med en fluga(chefen knöt går fortast då) och kastade ut...

TVÄRDÖTT!!!  Men efter ett tag bytte jag taktik och fluga sen rätt som det var hade jag FISK PÅ!!! ja då hade jag glömt vad chefen sagt och tog ett steg tillbaka och då small det till i linan och fisken var ::BORTA! det var faktiskt min tur att få fisk... har ju som bekant INTE fått fisk på flugspö ännu, men säsongen har ju nyss börjat för min del..

Sen hem och efter ett tag la chefen sig han jobbar ju idag 06-14, jag är ju ledig.. Skönt för mej..

Kol och tobak har köpts till vattenpipan så nu är det bara att röka på, det hade varit ungdomar i växthuset i natt såg jag... Det är mysigt för dom..

Dagen vet jag inte vad det blir av, beror på vädret och så..
morgondagen bjuder på lunchdate med bra folk!!! det gillas..

That´s all//Myran

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon!

Vita byxorna leder än så länge men vi får se:))

Var inne på den linjen jag med....extraskor med!

2009-05-22 @ 06:24:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0