Gulligt!

Var ner och hämtade amandas kärlek vid bussen, han skall åka med mig i morgon till jobbet, vi jobbar åt samma arbetsgivare fast olika projekt. jag var den som talade om för honom att det behövdes folk och han fick en tid för anställningsintervju, den gick som ni föstår bra och han har nu åtminstone "sommarjobb", om det blir bra så får han fortsätta sen..

Idag kom han med en jättegullig margurit i kruka som TACK för hjälpen..

Såna pojkvänner skall dom vara rädd om :))

Jobbat, mötat............................... inga kommentarer , men en sak är säker! "ibland är man som en SLIPAD diamant"

Sen hem och fikat, lagat mat potatisgratäng och fläskfilegryta med grönsallad till 20 åringen och tårta har ätits så nu känner man sig som en säl... Inte så nice..

Nu skall jag kolla läget lite hos er andra om det hänt nåt!

I morgon HÅLLER jag tummarna för M!!! Det kommer att gå GALANT!!!

Take care//Myran

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Allt har man mu inte koll på men hur man skickar meddelanden och sådant;))

2009-05-28 @ 05:58:12
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0