23:01

Jag är slut som artist!
har aldrig varit nån heller för den delen.

Jobbar och står i, det vart nästan 12 timmar idag HELT SJUKT, men klart man ställer upp när man kan!
Någon annan gång är det nån annan som kan. That´s teamwork!

Sen när jag kom hem så åt jag en jättegod sallad som Amanda snott ihop, hon är bra på mat nu hon :)
Agnes har haft nationella i matte idag och hon tyckte det gick bra, DUKTIGT !

Chefen han har varit i skogen och grejjat, då trivs han se lite fiske på det  så är han nöjd.

Jag har gjort en god gärning på jobbet till en speciell arbetskamrat, åt en annan KÄR arbetskamrat och syster har jag skrivit ett överklagande, klappar mej på bröstet, eller som A skul´le ha sagt på brösten menar du väl..

Jag fick en trisslott av chefen vann 50 kr GÅNGER 10!!!!!!!!!!!!!! wow ! bRA DÄR
Sen försvann lotten, javisstja vi är ju gift!

Nä nu ska jag snart knyta mej, jag är nöjd med den här dagen, med mitt jobb
jag är stolt och lycklig med min familj trots att Melwin(katten) storjägaren har lagt en rejäl pizza uppe på hallen som jag fick ta hand om då mina kära barn höll på att spy, han äter för mycke ödlor!

Helt enkelt så känner jag sån glädje idag!

Kram på er Who ever you are ♥
//Myran

Kommentarer
Postat av: sofia

härligt och läsa, man får energi:)

2009-05-14 @ 10:48:38
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Mallan

Härligt inlägg Cia!!!

Bra gjort!

Du har ett gott hjärta!

Kram till dig

2009-05-14 @ 19:26:04
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: sofia

bokar in snack med myran direkt:) skulle vara underbart om jag fick något sådant.. tror det skulle behövas:O)

2009-05-14 @ 20:05:18
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0