1-0

Till sverige i kvarten, ojoj va jobbigt det är!

skall baka thekakor med ikväll, men natten är ung och jag börjar kl 10:00 i morgon men åker dit till 09 då jag skall ha en kandidat med mej till jobbet, som skall på intervju inför sommaren och sommarjobb :)

Det regnar och har sig, det är inte kul....

Men idag har jag rusat fram i 180 på jobbet och va mycket jag fått gjort!!!

Saker och ting ramlar på plats så nu är det riktigt kul!

Ja så är det för tillfället!

Jag undrar vad LINDA har för sig?????


Nu heja sverige!

//Myran

Uppdaterat: men det vart ju riktigt jobbigt innan slutet, men 3-1 till sverige och canada i morgon! Nice
sen var det thekakorna... 2X dubbelsats så nu finns det ett tag..

nu dax att packa thekakor och sova
Good Night //Myran

Kommentarer
Postat av: sofia

oops. missade hockeyn igår. haha!

Ska du bjuda hela jobbet på thekakor? :)

2009-05-08 @ 08:31:30
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0