Vadslagning!

Vilken seger!

jag slog vad med Hanna på jobbet idag om en vinflaska, vilken som skulle vinna Let´s dance! och det är jag som är vinnaren... NICE.

jag tycker helt ärligt att magnus var den rätta vinnaren, herregud vilken prestation med denna hydda, Annika såg ut som en flugskit i sammanhanget! Ja nu är detta slut och då kommer man vara "ledig" på fredagarna hädanefter.

Fick ett sms idag från amanda där det stog "Tänkte bara berätta att jag nu är stolt ägare till en platt-tv :)hur nice som helst. Det är då man inser att ens barn är tämligen vuxen, och att chefen har fått merjobb, för ingen tror väl att tv:n kommer upp på väggen av sig självt....

hon är för övrigt på The Refreshments ikväll, tänk hon som skrev ett musikarbete om dom i högstadiet och jag hade ordnat så hon fick komma in på statshotellet där dom spelade och träffa dom och få autografer, (hon fick vg++ på det provet), och ikväll är hon där och dansar och dricker öl.. ja jäklar vad det händer saker.

nästa helg åker familjen till huvudstaden, svärmor skall fylla jämt och vi skall överraska henne. Chefen är ju ingen älskare av varken storstad eller av lägenhet och svärmor bor ju inte direkt kungligt (1 rok) så vi åker ju inte dit och sover varje helg direkt.. Nu har vi hyrt en lägenhet via chefens jobb och dom är rejäla. Blir lite kul med ombyte. Då kanske det blire lite shopping också..

Nä nu är det snart Godnatt för Myran
det har varit en omtumlande vecka på jobbet....
bland paddor och tidsoptimister....




Bye bye then//Myran

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Ja vilken prestation!

Helt rätt!

Och grattis till dej och flarran;)

2009-03-28 @ 06:42:08
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Bjorne

Grattis till vinsten,är själv ingen större fan av Huvudstaden,längtar hem efter 4 timmar,men Göteborg trivs jag bra i,helt annat tempo,ha en bra helg så får vi hoppas på sol.

2009-03-28 @ 07:16:50
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: ejmis

Jag har följt danserna på webben eftersom vi ser "Så ska det låta".

Håller med dig om att Magnus prestation var bäst!

2009-03-28 @ 10:26:40
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Sofia Wahlstedt

Grattis till vinsten då=)

2009-03-28 @ 10:58:40
Postat av: VILL DU HA FLER LÄSARE?

klicka bara in på länken här -> http://www.viraltrafik.se/?Maraja

funkar till 100%

2009-03-28 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0