har jag beställt..

nytt körkort ?
nytt bankkort?
Nytt simkort??

Ja! det har jag!
Har jag blivit av med min väska??
Ja! det har jag!

Får du böter om du blir stoppad av polisen trots att du har anmält att ditt körkort är stulet?
JAJAMENSAN! Lysande skulle jag vilja säga, jag frågade hur skall jag då göra?

Inte köra bil  innan det nya körkortet har kommit!
Jaha kan man vara hemma från jobbet i typ två veckor bara för att man inte har något körkort, eftersom man fått sin väska snodd?? Vem betalar det? Om jag kunde ta mej till jobbet på annat vis, så skulle jag det!

Men har du 7,4 mil tur och retur till jobbet, varav 4 km till bussen då blir det LITE svårt.!

Jag kör ändå och hoppas på det bästa!

För den delen så är det nu 3 dagar sedan...
 
Det är JOBBIGT!

This is the story!

//Myran

Kommentarer
Postat av: ulrika

Men usch då, det där låter jobbigt. :(

Snodde någon väskan för dig? Blää

Önskar dig en god natt.

Stor kram till dig.

2009-03-17 @ 23:04:37
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0