gett upp hoppet!

Jag ger nu snart upp hoppet att någongång få ett fungerande bankomat kort!
har nu gjort efter konstens alla regler och skulle aktivera kortet igår men det svar jag får är
"tillfälligt fel"........ Jag var så arg igår efter 11 timmar på jobbet så jag nästan grinade!

Hade inte en sekin i plånkan, hungrig så jag var darrig i kroppen och "tillfälligt fel" på kortet....
Det val jag hade var att
1, Dricka upp de 4 vinflaskor som jag vann på vinlotteriet på jobbet...
2, Åka hem och hoppas att det fanns mat klar!

valde alternativ två och vart mätt och belåten när jag väl kom hem..
Fick en jättefin kaffemugg av en jobbarkompis igår, svart med ett band av döskallar! TACK LINDA!!!

Dagen idag har varit bra, skall nu ta och packa ner mina tupperwareburkar som skall till Hisings Kärra!
Chefen och jag har varit på en promenad, känns skönt.

Det går bättre med snusningen, men fortfarande JÄTTEjobbigt på morgonen!
Nu är det full fart mot helgen!

Tjingeling//Myran

Kommentarer
Postat av: Lillan

Nu är jag inte med på vilka probelm du menar?

2009-04-02 @ 14:34:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0