Subaru Impreza!

i dag samåkte jag med Malin till jobbet, det var hennes tur att köra så hon hämtade upp mej i god tid.
Kom fram på jobbet och käka frukost och hade ett litet möte innan jag började för dagen!

Jobbade ju kväll så det vart 10-19.30, vart lite stökigt innan vi kunde stänga!
Vart lite BRA grejer gjorda! Möte mm bra skit! Hoppas dom vet vart jag står nu!

Sen efter jobbet så skulle vi och hämta en bil hos en kompis till Malin, han bor granne med Mallan på mitt jobb, så jag gick till Mallan och pratade lite skit medan Malin pratade bilar med grabbarna på gården bredvid! Vilket innebar att vi åkte i skilda bilar hem, jag Volvo och Malin Subaru, med turbo och massa jox!

Typiskt en bil som "grabbar" gillar, bra drag och sköna stolar, DOCK en helt ny wunderbaum i persikolukt utan plast dinglade i backspegeln....FY farao vilken lukt, men då fick vi kolla så takluckan fungerade! Check på det!

Så klockan var närmare halv 10 innan vi kom hem. Nu har jag käkat lite och skall snart krypa till sängs, få se om det blir nån koll hos er andra innan. 

Godnatt säger en trött Myran
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0