ny hobby


jag tänkte ta mej i kragen och skriva några rader!
Som ni ser på rubriken har jag en "ny" hobby, "perfekt för sommaren säger chefen med STOR ironi"
Man ska inte ha såna hobby´n sommartid... Men herregud det kan väl vara dåligt väder även denna årstid kontrar jag med och sedan sitter jag inne när det är 25 grader varmt och påtar med halsband/armband ...

Kommer ni ihåg att jag beställde ett halsband med mina kärlekar på ?här kan ni läsa om den tjejen, som gör underbara smycken.

Jag vart sugen på att prova göra egna efter det, inte för att tjäna pengar eller "sno" hennes ideer mest för att det verkade så roligt, TRO mej att jag har många olika halsband nu med namn, ordspråk, och dyl. en del av mina jobbarkompisar har nu med sina barns  namn eller "vän" och så det är HUR roligt som helst.

Tack Malin för att du födde en "ny" skaparlust hos mej och "förlåt" att jag snodde din ide..
jag har i alla fall gjort ett nu till en kollega på jobbet som hon beställt, min första beställning.

Innan jag hittade en kamera i detta "kameratäta" hus så hade jag fullt sjå! Agnes har en (utan batteri för tillfället) chefen och jag har en (som jag inte hittade) Amanda har TVÅ som är spårlöst borta!!!! Efter ett tag så hittade jag våran. Så här kan det alltså se ut i den "hobbyvärlden" hos Myran! När ni andra njuter av solen så sitter jag med en kopp kaffe och "pysslar"  :))

That´s all folks//Myran

Kommentarer
Postat av: Bjorne

Inte fel att få en hobby man trivs med, och sant att det blev nog fulla trädgården om alla kom hem till mig men jäklar va roligt vi skulle ha,vore en dröm att få va med om det,jag ca60tjejer och en bög,kan man mer begära,lycka till med din hobby o kram.

2009-06-27 @ 20:28:20
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: Mallan

Mallan vill beställa nåt mer halsband.

Blev ju så glad över det fina jag fick av dig.

Jag vill gärna ha med svart band, ett stort hjärta eller en sån där rund ring och rosa of course :)

Och jag tror tammetusan att det får stå Mallan den här gången :D

Lämna pris o jag betalar.

Kram bästa Cia

2009-06-27 @ 21:21:13
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Ulrika

hej goa Myran!

Jag mår bättre nu. :) Penicillinet har gjort nytta. Tjohoo :)

Så roligt med en ny hobby, det låter fint.

Hoppas du har en härlig helg.

Stor kram

2009-06-27 @ 23:12:39
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0