semester!



jag har en dag kvar att jobba sen är det semester i 4 veckor!
det ska bli skönt!

Under tiden så har även bloggen semester, men vill ni nåt så syns vi på facebook, om vi är vänner vill säga!
Annars får ni fundera vad jag gör om nyfikenheten tränger på!

UPPDATERAT!
vart en låååång dag på jobbet, kl var närmare 21:00 innan jag kom hem men jag tror jag gjort en schysst överlämning,
dock hade jag glömt en viktig sak...men det får jag ta när jag kommer tillbaka och vem vet kanske det är glömt då?
Jag säger bara en sak : GRYMT ska det bli med semester,

Bye bye then,

På återhörande later on//Myran


Kommentarer
Postat av: Lillalillasyster

Den skylten kopierar jag!

Vissa skulle kunna ha den i pannan året om för att underlätta för oss andra... :) Då slapp vi fundera så hemskt varför det inte verkar vara plogat ända fram utan bara bitvis...........

Ha en SUPERBRA semester nu och MYCKET vila!!!

2009-07-10 @ 20:18:36
Postat av: Lillan

TACK! Ha en fin semester!

2009-07-13 @ 08:17:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack, vi hade det superbra i Tunisien, varmt och skönt. :)

Hoppas du har en underbar semester.

Massa kramar till dig.

2009-07-15 @ 21:06:27
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0