Tänk om!


Det kunde dimpa ner ett brev i brevlådan som innehöll en rejäl sudd med pengar!
Istället för en rejäl räkning från fortum eller nåt annat "kul!

Har ialla fall städat ut julen så gott som! Granen står kvar och gardinerna i kakelugnsrummet!

När man städar ser man allt man skulle vilja göra hemma.. Hur vart det med köksluckorna och vardagsrummet??? JAJA det ordnar sig väl typ 2020 när ingen bryr sig längre! Pessimisten i mig har vaknat till.

Funderar över jobbet, trivs jättebra men tjänar sämre än en sommarjobbare i en glasskiosk på en camping! Det är inte kul att betala räkningar och sen i princip längta till nästa lön!

Den här lönen kommer min bonus i alla fall den skulle behövas lika mycket varje månad..

Hur har det varit om jag var kvar på mcfirman?? Hade det blivit bättre arbetstider med tiden?

Hur som helst tjänade jag ialla fall mycket bättre och bensinen var billigare!

Nä nu är det färdiggnällt! Amanda och chefen har åkt till stan och handlat samt lämnat in våran burk till datan, den har ju ballat ur totalt! Hoppas den kommer hem snart igen!

Agnes"chillar" hon måste vända tillbaka dygnen nu innan skolan börjar igen.

Nä nu är det over and out skall se vad arbetsförmedlingen har att erbjuda!

//Myran

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker det är skönt att julen är utstädad här hemma. Vad mysigt det låter med ett kakelungsrum. :)

Mmm, hade varit trevligt om det kom ett kuvär med pengar i istället för räkningar.

Ha det fint.

Kram

2009-01-05 @ 16:17:12
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Maria

Visst är det skönt när julen är bortstädad :-)

Jag skulle vilja göra så mycket här hemma men jag har varken haft ork, motivation eller pengar..

pengar är en konstant bristvara..



Må så gott !

Kram Maria

2009-01-05 @ 17:03:30
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0