Sevärd film!

Amanda och jag bänkade oss i hennes säng och kollade på en film som agnes och chefen hade sett!

Den hette Eight Below, om ni inte sett den så är det ett måste!

det var de mest gripande jag sett på länge så bra, mycket tårar kom i slutet så vi låg där och snörvlade båda två!

Nu har jag skjutsat agnes till Emma hon skulle dit och träffa tjejerna innan dom åker tillbaka till resp skolor igen efter loven, jag har fått lov att låna hennes data under tiden hon är borta om jag lovar att inte vara på msn ;)

Jag har ju ingen egen msn så hon vill ju inte att jag "pratar" med hennes kompisar.. Den enda jag pratar med är min lillasyster..

Nä skall fortsätta kolla på en resa till mej och chefen få se om det blir nåt eller vad vi skall göra???

Får ju inte kosta en förmögenhet men vi får se hur det blir..

Nån som varit till Tallin som kan berätta om det är bra eller dåligt??
Eller kanske nån har ett bra weekend tips?

Hörs //Myran  Snygga brudar!

Kommentarer
Postat av: Little Sis

Hallå!

Tjuvkikar lite från jobbet :)

Hoppas ni har det bra. Här är det ganska lugnt idag.

Snart dags att åka hemåt och dra barnen i pulka.. :)

Vi syns på måndag va?

Kram kram

2009-01-03 @ 14:19:38
URL: http://bodellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0