"Sätta på motorvärmaren!

Amanda skall åka in till stan och hämta Agnes för hon är på G-Fest(gymnasiefest)!
Och eftersom det var 17,7 grader kallt i morse och det fortfarande håller i sig ca 11 minus nu, så
bestämde chefen sig för att sätta på motorvärmaren, hur det gick förtäljer inte historien! :)

I vanliga fall sätter han i motorvärmaren...
Amanda tycker vi har sjuk humor i familjen, jag fattar inte vad hon menar???

Jobbat i dag, vart en ganska lugn start... Men efter en stund så fick jag reda på att han som håller i en del av utbildningen inte hade kommit och jag är utbildningsreserv så det var bara att äta frukost och ta tjuren vid hornen, såna gånger får man inprovisera... Det gick bra och det är ju dom som kommer att tillhöra mitt team så jag fick chansen att bekanta mej lite extra för dom och presentera mej.

Var även ut till den andra gruppen och körde en snabbpress av mej själv så dom får en bild av mailet som skickades ut, man är ju nyfiken av sin natur vem personen bakom namnet är!

Så det innebär att denna vecka har varit lite hit och dit så jag måste åka ner och styra upp mina arbetsuppgifter i morgon! det är självvalt så det känns bra, det är några fler som jobbar i mitt rum också. Tänkte jobba 09-15 sen är det helg!

Nästa lördag är det nån typ av "planeringsdag"för teamledarna på jobbet, blir nog en häftig vecka till veckan med.
Mycket som skall styras upp, tur man inte har småbarn, jag menar brudarna sköter sig själva så det är ju bra. 

Nä jag skall göra en spaning i bloggvärlden men innan måste jag säga att Kitty suger i let´s dance!
Och Carl-Jan vilken tönt!

Over and out!
//Myran kan det vara skönt att ligga ovanpå torkställningen??

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon sköna Böna!

Klart jag gillar raggardricka:)))

Filmen var superbra så se den om ni inte gjort det:)

Hoppas chefen kom oskadd från påsättningen!Lät lite farligt att välja just den att sätta på;)

2009-01-17 @ 06:56:59
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjoooohoooo GRATTIS till TL tjänsten :) Kommer ju att bli KANON!! Jag längtar som tusan tills på lördag när det är "planeringsdag"! Förlåt att jag ligger lite efter i gratulationen, men som sagt.. har ju legat hemma 2 dagar :/ STORT GRATTIS!!

2009-01-17 @ 09:25:08
URL: http://livetihallen.blogg.se/
Postat av: Nickan

Hej på dig! Jag har alla kvar än men det blir nog budgivning på tvåan! Grattis till nya tjänsten, inte illa! Man vill inte veta hur det går när de sätter på motorvärmaren, eller? Min man brukar säga att han ska sätta på kaffepannan, då brukar jag rycka den ur händerna på honom och säga: - Du får väl det om jag kan få koka lite kaffe först! Ha en bra dag!

2009-01-17 @ 09:51:27
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

Ett litet snipp ifrån nya låten på det senaste inlägget!

2009-01-17 @ 13:52:37
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: mie

Tack!! Nej jag har lagt det bakom mig nu=). Men det gör ont då dotterns sk. släkt sårar=(. Fin blogg du har iaf, kikar in igen. Kram!

2009-01-17 @ 14:10:19
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Lena

Vem gillar du bäst då i Lets Dans? :)

2009-01-17 @ 14:17:35
URL: http://lenakald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0