Så hade man donat lite igen!

Jag vet ju att jag inte kan med det där att ändra bakgrundsfärg, textsnitt mm på bloggen ..

Brukar ju alltid lämna över det till
amanda!

Nu har jag varit på´t igen och det innebär att jag inte har någon bakgrundsfärg på rubriken på mina inlägg,

va är det för fel på mig?? jag läser och gör som det står och lik förbannat så blir det nå helt annat..

Jag får helt enkelt ge sjutton i detta framöver tills jag har lärt mej!

NÄ nu hoppas jag det går att kommentera lite bättre, vart lite less när jag hade varit in till Lena och kommenterat 4 ggr få se om det har blivit en kommentar eller en hel drös, men hon vet väl hur man tar bort i så fall :)

Over and out, har tankarna hos en vän i kväll som har ett tufft samtal framför sig!

Börjar nog som TL denna vecka.... Ja det kommer att gå bra!!

Tja//Myran

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker så mycket om katter, det kanske vi skaffar oss en sedan. Vilket fint namn ni har på er, Melwin.

Ja, det är så skönt att både lederna och halsen är bra på samma gång. Haha

Var rädd om dig och sov gott inatt.

Stor kram till dig.

2009-01-20 @ 22:56:21
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad trevligt!! Själv återkommer jag till dig i morgon, och läser lite mer på din blogg...Har för mkt grus i ögonen nu....

2009-01-20 @ 22:59:25
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Nickan

Kan ingenting om bloggdesign överhuvudtaget! Just nu är det en match att bara komma in på sidan! Vill göra om min sida, fast jag får väl vänta till jag får lite hjälp! Hästarna är min systers, själv är jag tämligen tveksam till dessa djur utan föredrar hundar och katter! Må gott!

2009-01-20 @ 23:38:10
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: bjorne

Det är så man lär sig,krångla på med datorn så är du snart expert,angående datanätet så är helkasst här i Sundsvall.Ha en bra dag.

2009-01-21 @ 05:30:38
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0