Nyårsafton!

Chefen och jag drog i väg och handlade innan han skulle åka och jobba, vi har ju knytis på nyår så det behövdes lite attrialjer inför kvällen. Sen var det till att göra pastasallad åt 30 pers sen gjroede jag en köttfärs och potatisgratäng, medan gratängen var i ugnen så åkte brudarna och jag ner och fixade med ljuslyktor mm, sen hem och dona på lite och

idag var det agnes tur att frisera grannens barnbarn som ville ha lockigt hår med silverspray, sen gjorde vi oss klar och Malin kom och hämtade oss och maten, var nere hos dom ett tag innan det var dax att bege sig till festen, vi möttes av marchaller hela vägen och en sprakande brasa med renskinn, för senare korvgrillning.

Vi gick in och satte oss och pratade lite grann och fixade ordning innan alla kom, sen åt vi länge och satt och pratade, Malin och Annica sjöng  lite, coh musik spelades och för dansen stod Isak, Julles son han är 3 och ett halvt år han bjöd verkligen på sig själv..Det vart en lugn och sansad tillställning och Jan-E och chefen kom vid 23 när dom slutat, vi smällde av lite raketer vid 00-slaget, vi kom hem vid kvart över tre då tog jag och amanda lite käk och sen var det sängen som gällde..

En riktigt trevlig nyårsafton!

Så var 2008 över // Myran 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0