Med lår tunga som bly!

Det vart ju bestämt igår att vi skulle dra iväg till Järvsöbacken och åka skidor hela familjen!
Upp i morse och gjorde matsäck och chefen hade ordnat mannagrynsgröt och frukost så vi skulle stå oss ett tag!

Det var en härlig dag i backen och jag var inte RÄDD en enda gång när jag åkte korglift, är ju så höjdrädd så jag kan spy, men eftersom de är härliga backar vid korgliften så får man bita i det sura äpplet!

Sen åkte vi till pappa & Nina och fikade, agnes skulle ju på dansen så det var ingen ide att åka hem, vi lämnade av henne handlade lite sen hem, då var det till att göra eld i vedspisen och plocka ur allt och sen vila ett tag, amanda åkte och hämtade agnes sedan och när dom kom hem så käkade vi, sen kollade vi på ett program på tv:n om två familjer som hade 10 resp 13 barn!!!!!!!!!!!!!!!!! Herregud den familjen med 10 barn hade 1 flicka och 9 pojkar..

Snacka om att inte använda preventivmedel!

Våra grannar har 7 barn det tycker jag räcker och blir över.
Vi har även varit på en promenad med Zingo, men nu blir det inga fler ansträngningar idag. Skall kolla läget hos mina favvobloggar sen blir det nog att kolla på tv i sovrummet för sen är det en ny arbetsvecka som tar vid, och då är det inte att ha maten serverad när man kommer hem för chefen jobbar em!

Hur många barn tycker ni är "lämpligt"?
Vi har ju två och det tycker jag är lagomt (för oss i alla fall)

Kram på er mina läsare
Who ever you are! //Myran

Kommentarer
Postat av: Lillalillasyster

2 st är fullt tillräckligt tycker jag med!

Syns imorgon, jag hoppas också det blir bättre..

Kram kram

2009-01-18 @ 22:11:48
Postat av: Anonym

Hej, ne han är så korkad så jag dör detta är inte första gången. Kram

2009-01-19 @ 20:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0