Kusin!

Hur kan det vara så att man har släktingar som man tycker så mycket om men ändå inte träffar???

jag har en kusin Peter vi är födda samma år umgicks i samma gäng när vi var runt 14--16 år, förutom att vi träffades med våra resp familjer också så klart, (det var klart då??) hans pappa Lasse påminde till utseendet om Loffe Carlsson och var urgullig, lämnade oss alla allt för tidigt i cancer.. Vi Peter o jag har inte umgåtts som vuxna..

men idag när jag skulle in till frissan och kolla om jag kunde få komma redan i morgon bitti, så sitter han där och är nyklippt! Va härligt det var att få ses  igen, nu har vi bestämt att ta en lunch framöver! Nice.

Annars har det varit lite allt möjligt på att stå i, idag på jobbet möten, möten, och lite jobb..

I morgon drar vi igång på allvar! JÄklar va kul det skall bli!
Wish me luck!

Kom hem och hade fått brev LÄS RÄKNING från  Viasat, har ju sagt upp det from 7 februari! Alltå månadsavgift till dess.. Enkel ekvation, har även förra månaden fått allt bekräftat att det var uppsagt och klart men idag kan ni tro att det inte fanns en rad om detta!! OM JAG BRUSADE UPP??? Nej nej, jag är lugn och VET precis vad jag skall säga!

Fick ialla fall vänta i 25 minuter sen för att prata med rätt avdelning med andra ord, dom som skulle erbjuda mej ett NYTT pris med bindningstid på typ resten av  livet.. Under de 25 minuter som jag väntade så lagade jag min middag och skulle precis till att börja äta när Kalle svarar! Jo det är klart att vi säger upp den 7 feb, och skickar en ny faktura, det samtalet tog MAX 3 minuter ! Ska bli kul och se hur det fungerar.... 

efter maten så la jag mej på soffan och somnade som en klubbad oxe!!! vaknade 20 över nio i kväll, tjoho nu har jag druckit kaffe och skall kolla  runt lite grann!

Känner mej taggad inför planeringsdagen med tillhörande middag och trevligt umgänge med mina kollegor på lördag men den som är mest taggad är nog lillalillasyster  hon har ju inte ens varit på bolaget sen det vart självplock!! Hon skall köpa nya leggings mm :) :) Token!

Nä ni kära bloggläsare, nu är det dax att göra ett besök hos er andra!
Snart helg //Myran

Kommentarer
Postat av: Lillalillasyster

Jo du syrran, du kan tro att jag är taggad som fan!

Leggings hette det ja.. :)

Du, du valde nog rätt fadder, han har ju humor grabben! Skrattade gott åt honom idag :) Och jag tror han också ser fram emot Lördag. Hoppas alla gör det så det blir riktigt kul!

Vi måste hitta garderoben med Guran i... :)

Kram kram, syns på Lööööördag! Med Ryggan!





2009-01-22 @ 22:20:37
URL: http://bodellskan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh vad kul med din kusin och att ni snart ska träffas igen. :)

Jag har precis läst ut en bok som var bra, den heter: PS. jag älskar dig och är skriven av Cecilia Ahern. Den är både sorglig och rolig. :)

Annars har jag mest läst Mari Jungstedt faktiskt. Haha

Önskar dig all lycka till!

godnattkram till dig.

2009-01-22 @ 22:47:04
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Lillan

Tjosan bönan!

Nu gör jag ett förösk att roa er igen:))

2009-01-23 @ 17:38:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0