Helg igen!

Men så är det fredag kväll igen!

men idag har jag och teamet jobbat som byggjobbare, det kallar j teambuilding på hög nivå, det har burits bord stolar och datorer och möblerats helt nya prylar i vårat rum!!

Blir bra det ! sen en sväng på stan och stödshoppade mascara och en kajal i turkos-grön färg= passar perfa till mina gröna ögon! Sen hem och prata lite med amanda, var bara hon hemma, agnes hade redan dragit till Emelie.

Efter ett tag försvann både Volvon och amanda med, så nu är det jag och chefen hemma och vi är trött!

I morgon planeringsdag! Skall packa ryggan nu!

Tråkigt inlägg jag vet men jag orkar inte vara nå käck idag!

Undrar om Mallan vill ha min kofta?? Iså fall ska hon få den!

Ja vad ska jag med den till??

That´s all RockenRoll//Myran

ÅH fick ju förstoringen på brudarna idag! Det är nice!
Thumbnail

Uppdaterat!! Blondinbella åkte ur Let´s Dance. Hennes fans läser bloggen men röstar inte på henne BYE BYE !
Vi har 35 grader varmt i köket! Det är varmt de!
Å jag skall hämta agnes på bussen  tjugo i ett, JIPPIE!!!

Tja//Myran

Kommentarer
Postat av: Mallan

Men bästa Cia då...inte kan jag ta emot en sån snygg kofta! Du var ju skitafin i den!

Hoppas ni haft en skojig dag...ja, eller har...för jag antar att ni håller på långt efter jag lagt mig :)

Måste få höra på måndag.

Kram kram

2009-01-24 @ 19:38:43
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: agnes

vilken kofta are you talking about ? :p

2009-01-25 @ 00:44:13
URL: http://agnestove.blogg.se/
Postat av: vivan

Hoppas ni får en skön dag i backen!! kramen!

2009-01-25 @ 13:16:55
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0