what´s happening in vegas?

Ja den som det visste!
Jobbat!
gjort förändringar!
fått förändringar!
Skött mej med "tiden"!
Varit på promenad med Chefen!
det är allt.

Igår när N kom hit så var jag klädd i min snyggaste "helgklädsel"..
Mysbrallor (modell de fulaste, men skönaste jag har)
tröja, sjal som inte harmonerade i färg
ofixat hår
osminkad, ja det är Myran i ett nötskal på helgen då inget är på gång!

Idag när jag kom hem så var det annorlunda, vi har ju en klädpolicy på jobbet....
Ja tur att man fick visa båda sidor så flickorna slipper skämmas för mej, men  herregud det var ju inte mej N skulle träffa....

I morgon vankas lunch med "smygläsaren" och Kicks.
Smygläsaren fyller år då skall det bjudas på lunch och kolla upp om tärningarna är på plats i v40:n!
Grattis i förskott :)
//That´s all for now
//Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0