"Snodd lista"

Han & Jag.....



Vad heter ni?
Myran & Chefen
Hur träffades ni? Hemma hos mig, genom en gemensam kompis
Hur länge har ni varit tillsammans?25 år
Är ni förlovade? Japp och gift
Bor ni ihop? Ja.
Har ni barn? Två stycken amanda och agnes
Har båda körkort? Ja både bil och mc
Kommer du ihåg er första kyss? Som det vore igår♥
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag
Vem är äldst? Chefen fyra år ...
Vilka stjärntecken är ni? Jag är våg och chefen skorpion
Vem fyller först på året? JAG
Vem är längst? chefen
Vem sjunger bäst? jag
Håller ni i handen på stan? Ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej, 
Vad har ni gemensamt? Allt
Blev du kär vid första ögonkastet? japp
Har ni någon speciell låt? ja
Har ni stora framtidsplaner? Nej vi har uppnått det mesta
Har ni gråtit i varandras armar? jajamen
Har ni varit utomlands tillsammans? ja Rhodos marocko prag
villket är ert bästa minne? Många men första mc semestern med 11 dagar regn i tält är svårsmält
Vem lagar bäst mat? vi är nog rätt lika 
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Inte så mkt ,tittat på tv, sitter vid datan.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ibland
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 3,7 mil
Blir du lätt svartsjuk? JAPP
Ringer eller SMS:ar ni mest? SMS mest
Brukar nån av er prata i sömnen? Ibland.


Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Kul läsning!

2009-02-06 @ 06:31:04
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: marie

vilken intressant lista, den snor jag med.....



ha en trevlig helg =)

2009-02-06 @ 06:52:46
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Lillan

Ja lite småpanik fick jag! Allra helst då man liksom planerat denna middag ett tag då det inte är lätt för oss att vara tillgänglig alla samma helg! Alla och alla vi är bara två par men skiftjobb och andra aktiviteter ställer ju till det ibland!

Men sonen verkar pigg nu i alla fall!:)

2009-02-06 @ 14:13:16
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0