såpade golv

Har vi nu i sovrummet.
i morse så klev brudarna upp tidigt för dom skulle till våran slalombacke och åka skidor.
ja nu är det ju inte så att chefen och jag äger en skidbacke direkt,
men i våran lilla by så driver klubben en skidbacke ideellt.
Vilket innebär att pistmaskiner mm inte finns, det packas med skotrar mm, och när det är "bra " vintrar ja
då är det öppet, ett liftkort kostar 60:-/per person, vilket är snuskigt billigt.

men innan dom drog iväg så gjorde agnes fika till mej och chefen på säng,TACK AGNES!! sen löste vi melodikrysset och efter det så bestämde vi att det skulle städas PÅ  RIKTIGT i sovrummet, vi har ju såpskurat trägolv och trätak och panel.
mycke trä blir det.

sagt och gjort så gick chefen lös med dammsugaren högt och lågt taklampan mm åkte ner och taklister mm fick sej en duvning, sen var det min tur att ta över det skulle dammas och torkas, gardiner skulle bytas och sängkläder skulle tvättas och mattor, överkast byttes ut. Jag spelade John Fogerty på HÖG volym för zingo gnällde för att husse var ute...

När allt var klart så vart det som ett helt nytt rum, bara att byta från ett svart överkast till ett beige-creme färgat gjorde mycket, ja nu luktar det såpa och skönt skall det bli att lägga sig i nybäddad säng.

Malin kom förbi en sväng på sin nya tuffa scoter, men jag säger bara hjälmen med döskallen! WOW vilken snygg.

ikväll kommer jag dock att vara uppe längre än i går, då somnade jag nog innan 22:00!
Nu har amanda dragit till stan och skulle träffa sina partybrudar så det kan sluta hur som helst.
Agnes är jättetrött och kollar på OTH, chefen kollar lite på melodifestivalen och jag kikar runt lite bland mina favoriter!

få se om jag fått några bilder

Laters//Myrannaturligtvis skall det jävlas när man skall lägga in bilder!
blev bara en på våran taklampa!
  skulle knäppa bilden på brudarna.. Ett till av mina "mästerverk" förståss!
Ja som ni förstår har vi inte dessa i sovrummet! en annan dag när amanda och jag var på prom med Z ! baggarna kollar läget!

That´s all !//Myran

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Hej du var ny för mig på min sida

Välkommen.

Ska kika runt lite hos dig verkar trevligt här ;o)

2009-02-21 @ 21:45:06
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon! Sådana planer över en tjeckisk öl tackar jag ju inte enj till:))

2009-02-22 @ 07:31:14
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vi har tänkt oss att buketten ska gå i rosa och vitt, eftersom bröllopet ska gå i dessa färger. Det kan hända att orange skulle passa mig, men jag gillar inte den färgen.

2009-02-22 @ 16:03:46
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0