manligt och kvinnligt!

We don´t talk like that!

Snabbresume av dagen! Omtumlande på flera vis!
Bra att samåka med Malin, då kommer man hem i tid!
Chefen hade stekt pannkakor, ingen som är i livet gör det lika bra som han!

Efter mat är det obligatorisk vila innan promenad...
Chefen tittar på tv och jag somnar, efter ett tag så var det dax.
Jag kollade lite på Miami Ink, chefen klädde sig och jag trodde att han skulle hämta några vedkorgar(han brukar det) så jag klev upp och skulle klä mej ,men såg inte till honom!...

Han hade redan gått! Hade fattat som att jag inte ville följa med...
Så jag tog fram strykbrädan och styrde upp lite tvätt, efter ett tag så satt jag på kaffe.
Chefen kom hem, jorå han hade fattat som jag inte ville med men hade han frågat???
 NIX!
Men det går flera tåg.
Kollar lite på filmen "Vid din sida" den är snuskigt bra!!!
Skall sufra runt lite och lämna lite spår! ;)

Have a nice evening!//Myran

Kommentarer
Postat av: ulrika

Pannkakor, mums filibums. :)

Jadu, drömmen, hur ska man tolka den? Jag tyder den som att jag är rädd för att tappa greppet eller kontrollen, någonting sånt iaf. Eller om jag redan gjort det? Jaja, otäck är den hur som helst.

Hoppas slippa den i natt.

Läser du något bra nu föresten? :)

Önskar dig en god natt med vackra drömmar.

Varm kram till dig.

2009-02-24 @ 23:22:41
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Ja, ibland brister det i kommunikationen (och tankeöverföringen;-))

2009-02-25 @ 22:20:37
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0