Kan du skicka sms?

Det kan inte jag för tillfället!
Jag har igen lämnat in min mobil för lagning, den här gången så knäpper den av sig helt å hållet efter man skickat sms eller pratat med någon! SÅÅÅÅÅ irriterande. Fick en lånetelefon som jag inte har lyckats skicka sms ens med..

Skall låna amandas ericsson så man åtminstone kan svara mm.
Min telefon har jag inte ens haft ett år och den har varit iväg en gång redan på lagning, samt 2 eller 3 "lagningar" på plats i butik! Så jobbigt. Nu hoppas jag dom behåller den för evigt så kan jag köpa en annan.!

Annars åkte jag i Amandas Opel idag, på jobbet undrar dom hur många bilar vi har!
Torsdag åkte jag Golf
Fredag åkte jag Volvo
Måndag åkte jag Opel

Utbildningen är klar och jag har fått hjälp att styra upp programmen, TACK LINDA!
Kom hem amanda hade lagat mat, sen lite vila och promenad med Zingo!
Vet ni hur skönt det är och ha en blåsa under foten som det gått hål på och efter en par km bränner det som eld !
Då vet man att man är på promenad!

So long //Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0