alla <3 dag!

Kvällen igår var grym så klart, "smygläsaren " fyller ju snart år så naturligtvis så skulle present inhandlas!

Vad är då bättre än ett par "Fuzzy Dises" ? Fuzzy DicesFast de jag köpte till smygläsaren var vita med svarta prickar på! Gissa om hon vart glad ;)

sen hämtade jag upp Kicks och vi åkte till Eva, annica och Kitten kom .

Vi åt god mat och PRATADE! Som vi har att prata om, en viss person  fick ta mycket plats igår kväll..
Det vi undrade över var om dom vi pratar om pratar lika om oss? kan vi vara så intressanta? ja man måste nog försöka nästla in någon närstående för att få veta detta..Fuzzy Dices

Men huvudsaken är ju att vi har trevligt och det kan vi!
Fest skulle inplaneras men helt plötsligt skulle Kicks vara så precis när hon fyllde år och kunde inte fylla tidigare så vi la ner den diskutionen, vem har lust att vänta till typ slutet av APRIL??

Kvällen avrundades vid halv 12 då var vi trött och nöjd, jag skjutsade hem Kicks , köpte snus på Statoil och styrde v70:n hemåt. Pratade lite med Chefen och agnes  och hennes kompisar som sov här, sen la jag mej på soffan och väntade till jag skulle hämta partypinglorna amanda och malin, kvart i två var det dax men sen la jag mej i sängen och innan jag hann lägga huvudet på kudden så sov jag som en Gris!

summering av veckan kan göras enligt följande!
För mycket tid på jobbet! Till veckan en dag med nästan bara möten, en dag lugnt, en dag hålla utbildning för nya admin gruppen och två dagar utbildning för mej själv!

ja sen är det helg igen!

Ha en härlig alla hjärtan där ute!
Påökning av örhängen har det  blivit, en skål som agnes har gjort och förhoppningsvis en rejäl vinst på trisslotter väntar!

Tack brudar för igår!
Och grattis till förlovningen Linda o Lego!Fuzzy Dices

Over and out//Myran
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Lillan

Mysigt:)) Sådant behövs ibland! Ha en underbar dag!

2009-02-14 @ 13:50:10
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack så mycket!!

Trevlig alla hjärtans dag på er också! :D



Kramar!

2009-02-14 @ 16:38:01
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0