med tanke på....

Den enorma anstormningen till min blogg så är det ju skamligt att jag inte uppdaterar oftare!

Men har liksom tappat gnistan för att blogga, orken finns inte och allt som händer i mitt liv kanske man inte vill delge alla, för alltid är det nån som gottar sig om det har varit en skitdag!

men jag har ju en del goa arbetkamrater som verkligen vill att jag uppdaterar så för din skull A så skall du slippa s3 min tatuering hela tiden du tror att jag skrivit nåt nytt.

Det är MYCKET nu på jobbet men det är inte många dagar kvar till LÅÅÅÅÅÅÅÅng ledighet och det ska bli så skönt så jag vet inte, det som är härligt är att jag trivs så jäkla bra annars skulle det vara pest! Men med en hel del härliga folk omkring en så kan man inte annat än må bra trots att kraven är rätt så HÖGA på en men vem har sagt att det var en dans på rosor? INGEN vad jag vet!

saknar sommaren med värmen och härliga dagar i växthuset, där är det kallt som sjutton nu och snön ligger vit på taket, men den blå slingan som chefen satt dit gör susen!

Det är chefen som bär upp alla skitdagar och framför allt mina älskade döttrar och arbetskamraterna sen har jag ju en klippa till syster på samma arbetsplats!

Nä nu är det dax att krypa till sängs för i morgon skall agnes åka med 06:50 bussen så det är på tiden att stjäla några timmars sömn. Sen vankas det julbord med jobbet så det gäller att härda ut en lång dag!

God natt

//Myran


Kommentarer
Postat av: A

Äntligen!! =)) Nu är min ledighet räddad... ;o)

2009-12-18 @ 18:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0