kan du vissla Johanna...


Imorgon är det dax för en årliga julträffen hos Pappa och Nina, vi brukar träffas efter julen min syster och hennes familj och jag med min familj, men i år firar vi på olika dagar av olika anledningar... jag vet att pappa tycker att det är jättejobbigt och jag kan inte göra någonting åt situationen, det är märkligt att man väljer bort mej så markant!
När resten av min familj passar... Men ett sms på julafton med grattis på namnsdagen och God Jul är ialla fall ett steg på vägen..

Men ialla fall så har vi haft en fin jul med familjen trots att chefen jobbade på julafton, och kom hem sent men då öppnade vi julklapparna och satt länge och mös tillsammans i kakelugnsrummet det är ju inga problem när man har stora barn, amanda kom hem dagen före julafton så hon och agnes klädde granen och pyntade på, sen hjälptes vi åt med maten och gjorde det bästa av situationen,.

jag har varit ledig sedan den 21 dec och börjar jobba igen den 4 januari och det är så skönt att slippa kliva upp på morgonen och göra sig klar för att åka och jobba, men jag trivs otroligt bra på jobbet men kände nu att det var dax att ta ett brejk på några dagar, man orkar inte med detta tempo hur länge som helst utan ledighet! Då blir man osocial med andra folk och det är inte likt mej.

På nyår träffas vi som vanligt alla grannar och vänner och det blir väl en del karaoke och mat i långa banor som vanligt och lite smällare inför 00:00 slaget och få se vad man ska ha för nyårslöfte... jag vet inte vad det blir än!
om det blir nåt överhuvudtaget!

Nä nu får det räcka för idag.
//Myran


Kommentarer
Postat av: Lillalillasyster

Häläsa så gott från oss också, ömskar vi kunde vara med men jobb jobb =)

Vi ska åka dit en annan dag har vi tänkt iallafall!

Ha det så trevligt,

Kram kram

2009-12-28 @ 22:19:25
Postat av: cia

klart jag hälsar ;) nån ska ju jobba när jag är ledig :(



Kramen

2009-12-28 @ 22:21:40
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: Amanda

Va så lite så mami!

Ses imorn! ILY! <3

2009-12-28 @ 23:44:11
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Kikar in och önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år!

Ha det så roligt ikväll. :)

Stor kram

2009-12-31 @ 11:52:09
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0