Tisdag...

I morgon jobbar jag sista dagen den här veckan är ledig tors-söndag ÅH va skönt det ska bli!
vi har lite att pyssla med så jag behöver vara lite hjälp till chefen!

Jobbet går framåt, känns bättre nu, men det är ju lätt med rätt personer runt omkring en!
Zingo våran älskade hund har haft två epilepsianfall och det är inte bra, man blir maktlös när djuren blir sjuka, men första gången var agnes hemma med mig så hon hjälpte mej , HON är bra med djur och lugn och jag blir lite lätt hysterisk.. Men vi får avvakta och se vad som händer med honom det som inte är så bra är att han är 10 år.. Men NU är han pigg och glad så vi hoppas att det bara var nåt enstaka fall, det kan ju vara så!

vi har just nu främmande av svärmor och hennes syster, dom åker hem i morgon det har verkligen varit kul att dom kom. Det finns nu nybakade bullar och nybakt bröd och det gillar vi :)

För den delen så var jag och agnes på promenad en kväll och grannens får ca 200 st, var plötsligt och betade på en annan grannes mark, så agnes och jag tog bilen och åkte dit och flyttade dom och då fastnade ett får i stängslet och när dom blir stressade så kan dom dö, men agnes ordnade till detta! efter det var gjort och fåren var invallade och klara åkte vi till Majvor som äger dom och meddelade vad vi gjort(hade varit duktiga..) MEN då fick dom ju vara där...... Ja motion fick dom ialla fall, och alla överlevde!
Vi kan flytta får vi!

Ja det var väl en lite uppdatering av vad som hänt, :))

//Tja´rå Myran

Kommentarer
Postat av: sofia

ucha, hoppas det inte blir nått mer, han är verkligen fin :)

2009-08-26 @ 10:22:06
URL: http://sodiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0