Lyskväll=)



Det är lyskväll runtomkring, jag har tänt i växthuset och lite marchaller och lyktor så det är lite mysigt=).

Vi har tillbringat kvällen med att göra klart lite plock som var kvar i vardagsrummet, nu är det bara kistan som skall in och ev ett hörnskåp, vi har inte bestämt oss ännu. Får inte bli för mycket plock heller! Amanda Agnes Och Niklas har åkt till Malins  stuga och grillat åkt båt mm, dom sover i våran husvagn som chefen körde ut åt dom.! har varit ledig sedan torsdag och det har varit så skönt!

Nu är man taggad att jobba igen, har gjort smycken i parti och minut men det är roligt när det ramlar in beställningar via mail från personer man inte känner, kan bli de mest tokiga funderingar på namn och datum! Hade lagt ut ett halsband idag där jag trodde att det var barnens namn och årtal...

Vilket visade sig vara datum då de gifte sig och ett datum då sonen var född, det som är kul är att jag gjort tre beställningar  åt killar i helgen=).

Over and out//Myran

   

mina smycken

 


Kommentarer
Postat av: Maggan

håller med om att det är roligt att dom umgås.

Va kul att du får sälja smycken ! jag sa ju att dom va kul och dessutom blir inget likt det andra, hör av mig när jag funderat ut hur mitt ska se ut.

Kram

2009-09-01 @ 23:47:01
URL: http://magganlagerqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0