då sjunger vi på sista versen!

Av semestern för den här gången, sista veckan nu att ladda för jobb igen! men fick ett glädjande sms av min syster tidigare idag så nu är det till att hålla alla tummar och tår!

vad har vi gjort då????
varit till Vemdalen och slagits med mygg och fiskat, det var så skönt att få komma bort ett tag!
sen har vi varit till Marön till våra trevliga vänner och ätit suuuuuupergod mat och spelat kort!

vi har renoverat vardagsrummet , det är så fräsht och fint nu !
  jag vann och lampan är nu på plats!

vi har varit på skördefest och dansat som galningar, och var GANSKA trött dagen efter, varit på restaurang med brudarna och ätit god mat och skrattat! så kul man kan ha med sina barn!

Ikväll får jag främmande av Lelle! det gillas :)
i morgon kanske jag tar mej en tripp till Gävle.. få se vad som händer.

Chefen är på sin andra fiskeresa med grabbarna den här gången,!
Agnes har åkt till Gävle med Julia
Amanda jobbar hela veckan ...

Så jag kan ju göra vad jag vill! ska nog ta en promenad med hunden så länge!

Over and out//Myran

mcmyranpysslar.blogg.se  finns lite nytt nu !

Kommentarer
Postat av: Lillalillasyster

Låter som en kanonsemester!

Trots störande moment från jobbet då...

Men men, snart skiter vi i det med :)

Du är SAKNAD och det är sköööönt att det är din sista vecka nu :) Misstolka det inte..

Kram kram

2009-08-03 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0