now we talking!

Det här är så dumt så det nästan inte är sant!

Igår fick jag TVÅ nya bankkort! Vilket innebar att jag hade 3 st bankkort och ...inget fungerade!
Idag vid lunch tog jag med mig ALLA bankkort, tog en nummerlapp och strax vart det min tur!

Jag sa : "skulle du kunna ordna så jag har ETT fungerande kort med mig härifrån så skulle jag bli ganska glad!

Bankkvinnan såg lite frågande på mig och undrade HUR jag kunde ha så många kort?
 inga problem sa jag och berättade min historia, å du sa jag.... Jag får betala för alla! ;)

ialla fall så aktiverade hon ett av korten som skulle vara det jag skulle använda. jag fick gå ut till bankomaten och slå in koden EN gång och sedan bekräfta den igen... OCH då stog det"

"Ditt kort är nu klart för att användas" DÅ kan jag säga att jag svimmade lite grann.. !!
Herregud va fort det kan gå!

5 bankkort senare så har du ett som fungerar!

Nu har jag kommit till problem nr 2!
Mitt körkort har kommit till posten!

posten ligger drygt 2 mil ÅT fel håll i förhållande till min väg till jobbet!

Men man kan ju inte få ALLT här i världen!

Bye bye then // Myran

Kommentarer
Postat av: Linda C

haha Men är det sant?! Har du ett fungerande kort?! Kära nån haha Fan, lite trist att denna "kort-resa" är över nu. Hade ju sett fram emot att följa den spännande utvecklingen medans jag satt här hemma och försökte få dagarna att gå. Du får skriva om den spännande resan för att få ditt körkort ;) Hoppas vi ses imorgon bruden! Usch, jag kommer bara att gråta.. haha

2009-04-08 @ 22:26:07
URL: http://livetihallen.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Himla fiffigt eller så inte!! Tänk om du fått 5 x pengarna också :0)



~Livet i byn

2009-04-09 @ 09:02:14
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Mallan

Håller med Linda, lite trist att det här bankkortsföljetongen är över :D

Har aldrig varit med om maken...men skönt för dig då att det äntligen fungerar.

Ha en skön o mysig påsk Cia!

Krama

2009-04-09 @ 19:43:04
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0