majkasa!

vi har varit och tänt majkasor, japp två stycken vart det! brann lite dåligt på den första så vi tände på en till!
jag och amanda,agnes chefen,och lite grannar var det ! Trevligt folk, det grillades korv, dracks öl, vin, kaffe choklad,,,,vi åt ost och kex.det pratades politik(kommunalrådet var ju med) fiske, älgjakt, och skit!

med andra ord en riktigt nice kväll. Amanda och jag gjorde kväll tidigt,,amanda skall jobba i mogon bitti och jag var trött! chefen och agnes är kvar. Snälla Johan skjutsar agnes till bussen i morgon bitti..Hon skall på dansen dom har det tufft med repitioner nu inför nästa helg då det är uppvisning! Det skall blir kul att se.

Annars har det varit en dag på jobbet, det märks när det är dax för helg för då är alla HELT galen!
Var det nån som sa att A inte hade körkort eller har jag drömt??? Måste verkligen höra med Ali hur det ligger till....

Ja ännu en vecka har gått...

I MORGON ÄR DET DAX FÖR TRÄFF MED BRUDARNA! MEN DET BLIR JU NICE DET!

Det är mycket nu...


God natt //Myran


Kommentarer
Postat av: sofia

jodå nog har han körkort allt, men ja tror han sagt att han blivit av me de en gång.. men han har de nu iaf:) Han va rädd att han skulle bli av me de i sommar nu när han har hästen. ;)

2009-05-01 @ 10:15:22
URL: http://sodiro.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha ja sista dagen på veckan är alltid tokig :)

A har inget körkort, det va faktiskt sant! AL ställer nog upp med finbilen han haha.

O vi ställer upp o kör dom hem :))

Nu ska jag lägga mig.

Ha det så bra!

2009-05-02 @ 22:03:11
URL: http://bodellskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0