Lista

Tre jobb jag haft i mitt liv:
florist,skatteassistent kundservicemedarbetare

Tre platser där jag har bott:
söderhamn, Gävle,ljusne

Tre serier jag gillar att se på TV:
För tillfället har jag bara en PRISON BREAK

Tre platser där jag semestrat:
Grekland, marocko, prag

Tre av mina favoriträtter:
tacos,spaghetti och köttfärssås, Grillat

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu
Thailand, spanien,hawaii





JAG HAR:

(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt
( ) Krockat någons bil
( ) (Varit med och) stulit en bil
(x) Varit kär
(x) Blivit dumpad
( ) Fått sparken
(x) Sagt upp mig
(x) Varit I handgemäng
(x) Smugit UT ur dina föräldrars hem
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
( ) Blivit arresterad
( ) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän,men bara vita lögner
( x) Skolkat
( x) Sett någon dö
( ) Varit I Kanada
( ) Varit I Mexiko
(x) Flugit flygplan
(x) Gått vilse
(x) Rest runt I Sverige
( ) Besökt Washington DC
(x) Simmat I havet
(x ) Känt som du skulle dö
(x) Gråtit dig till sömns
(x) Lekt tjuv och polis
(x) Nyligen ritat med färger
(x) Sjungit karaoke och alla höll för öronen
( ) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit UT ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat I regn
(x) Skrivit till Jultomten
(x) Blivit kysst under en mistel
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
(x) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor - försökt I alla fall.
(x) Åkt skridskor


Något smeknamn? Myran
Vilken är din favorit dryck? Ramlösa   
Tatuering? Två stycken, en på armen och en på ankeln
Kroppspiercing? öron, navel
Hur mycket gillar du ditt arbete? för mycket ibland..
Födelseplats? söderhamn
Favorit semesterort? Vill tillbaka till Prag 
Någonsin stulit en trafikskylt? nej
Salladsdressing? Vitlök
 Favorit paj? Tacopaj
Favoritnummer? 3
Favorit film? En officer och gentleman
Favorithelg? Alla helger är bra..
Favoritmat?  grillat
Favorit dag I veckan? LÖRDAG
Favorit märke på kroppstvål?dove
Tandkräm?  Colgate
Favorit doft? Ny duschat/städat...
Vad gör du för att koppla av? Sover
Meddelande till dina vänner som läser detta: Bra gjort
Hur ser du dig själv om 10 år? Kanske MORMOR...
Vad tycker du om att få? Kärlek



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0